poniedziałek, 9 czerwca 2014

Jacek Chmiest

O mnie:
Moje prace:



 


4 komentarze:

  1. "Bo piękno na to jest by zachwycało".
    Twoje fotografie zachwycają, są piękne, poetyckie i metafizyczne. Koniecznie wybierz się do Norwegii (to ojczyzna mojej duszy) - tam znajdziesz niezwykłe krajobrazy.
    Bodzia

    OdpowiedzUsuń
  2. Jacek, niezłe zdjęcia, widok Twojej twarzy jednak bardziej mnie ucieszył.
    Mam nadzieję że Ci się w miarę dobrze układa. Bo jak wszyscy świadomi wiedzą - a przynajmniej wiedzieć powinni - licho nie śpi. W pażdzierniku jestem przez tydzień w Katowicach z moją małą córką. Może by tak nam się udało spotkać i...

    Gr. Plischke

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hi Greg!
      Wprawdzie to forum tematyczne, a nie portal społecznościowy, lecz dobrze, że tu zawitałeś. Jak to powiadają kopę lat i dobrze będzie się spotkać jak będziesz w kraju. Wobec tego podaj namiar - np. e mail i omówimy temat.
      Pozdrawia
      Jack

      Usuń
  3. Bodzia, a ja myślałem, że ojczyzną duszy Twojej nasz najwspanialszy kosciół katolicki. Oj, można się mylić. Czujność jednak wskazana! Pogańskość i protentantyzm, i rowiązłość obyczajowa jest niebezpieczna dla duszy prawdziwych Polaków. Diabeł się wcielił w norweskie - jakże piękne krajobrazy - i kusi. kusi pięknem dusze - bogobojnych Polek i Polaków!

    Gr. Plischke - ze strarych, dawnych czasów

    OdpowiedzUsuń